e93a627d |
merhabalar bebeğim 36 günlük 3 gündür kakasını yapmıyor normal mi yoksa doktora gitmelimiyim
e93a627d |
merhabalar bebeğim 36 günlük 3 gündür kakasını yapmıyor normal mi yoksa doktora gitmelimiyim
Normal diyorlar 10güne kadar ama çok huzursuzsa tabi dr gidin ben mamayla besliyorum bebeğimi bize probiyotik verdi trubiotic plus die ama siz danışıp alın bebeğinizin durumuna göre veriyorlarlar bide stres yapmayın bebek bunu hissediyor oda onu etkiliyor arabası varsa hava durumuna göre giydirip arabaya bindirin kendi arabasına gezin Buda bapırsakları harekete geçiriyor ben son zamanlarda hep çıkıyor ve işe yarıyor inş sizede yarar