papatya |
59 günlük bebeğim normalde düzenli kakasını yapıyordu günde 1 veya 2 kez ama 2 gündür kakasını yapmadı bugün 3.cu gün sadece emziriyorum acaba böyle bişey normal mi yoksa Dr a danissammi yaşayan var mı böyle bişey
papatya |
59 günlük bebeğim normalde düzenli kakasını yapıyordu günde 1 veya 2 kez ama 2 gündür kakasını yapmadı bugün 3.cu gün sadece emziriyorum acaba böyle bişey normal mi yoksa Dr a danissammi yaşayan var mı böyle bişey
ve kakasını ypinca dikkat edin kakası katiysa kabız demekmiş