papatya |
59 günlük bebeğim normalde düzenli kakasını yapıyordu günde 1 veya 2 kez ama 2 gündür kakasını yapmadı bugün 3.cu gün sadece emziriyorum acaba böyle bişey normal mi yoksa Dr a danissammi yaşayan var mı böyle bişey
papatya |
59 günlük bebeğim normalde düzenli kakasını yapıyordu günde 1 veya 2 kez ama 2 gündür kakasını yapmadı bugün 3.cu gün sadece emziriyorum acaba böyle bişey normal mi yoksa Dr a danissammi yaşayan var mı böyle bişey
bnim kizim 3 aylık bizdede aynı sıkıntı var sadece anne sütü alıyor 10 güne kadar normal anne sütü sindirimi kolay olduğu için biz Dr götürdük poposuna bkti catlaklik vrmi die vrdi krem verdi onu kullandık 1 hafta sonunda ypti