Benim bebeğim 4,5 aylık başlarda çok sık kaka yapıyordu 3 . Aydan itibaren 8-10 günde bir kaka yapıyor probiyotik kullanıyoruz en başındam beri zeytinyağı günde 2 kez veriyorum. Yaptığında kakası sert değil bu nedenle normal diyorlar ama bı sefer 10 günü de geçti . Karnı yumuşak doktoruyla görüştüm biraz daha bekleyelim olmazsa ilaç veririz dedi. Genel durumunda bir sıkıntı gözükmüyor aslında neşesi yerinde ama yine de aklımıza takılıyor. Benzer şekilde olan var mı? Ne zaman normalleşir?
Kaka yapmama
Cevaplar
Çok teşekkürler yanıtınız için, biraz içim rahatladı.