Benim bebeğim 4,5 aylık başlarda çok sık kaka yapıyordu 3 . Aydan itibaren 8-10 günde bir kaka yapıyor probiyotik kullanıyoruz en başındam beri zeytinyağı günde 2 kez veriyorum. Yaptığında kakası sert değil bu nedenle normal diyorlar ama bı sefer 10 günü de geçti . Karnı yumuşak doktoruyla görüştüm biraz daha bekleyelim olmazsa ilaç veririz dedi. Genel durumunda bir sıkıntı gözükmüyor aslında neşesi yerinde ama yine de aklımıza takılıyor. Benzer şekilde olan var mı? Ne zaman normalleşir?
Kaka yapmama
Yenidoğan (0-6 Ay)
Cevaplar
Daha çok su içmeyi denediniz mi ?
Evet deniyorum.
a4c7a4f5
Merhaba bizim de aynı şekildeydi. Ek gıdaya başladıktan sonra bir süre daha 4-5 günde bir kaka devam etti. 7. Ay itibariyle kakaları günde en az 1e yükseldi, şu an 10.5 aylık bazen 3-4 kez yaptıgı oluyor.
Çok teşekkürler yanıtınız için, biraz içim rahatladı.