Kaka yapmama

Yenidoğan (0-6 Ay)
2fbfygkztv profile picture

2fbfygkztv |

Benim bebeğim 4,5 aylık başlarda çok sık kaka yapıyordu 3 . Aydan itibaren 8-10 günde bir kaka yapıyor probiyotik kullanıyoruz en başındam beri zeytinyağı günde 2 kez veriyorum. Yaptığında kakası sert değil bu nedenle normal diyorlar ama bı sefer 10 günü de geçti . Karnı yumuşak doktoruyla görüştüm biraz daha bekleyelim olmazsa ilaç veririz dedi. Genel durumunda bir sıkıntı gözükmüyor aslında neşesi yerinde ama yine de aklımıza takılıyor. Benzer şekilde olan var mı? Ne zaman normalleşir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

İrmozsamuray profile picture

Daha çok su içmeyi denediniz mi ?

2fbfygkztv profile picture

Evet deniyorum.

a4c7a4f5 profile picture

a4c7a4f5

Merhaba bizim de aynı şekildeydi. Ek gıdaya başladıktan sonra bir süre daha 4-5 günde bir kaka devam etti. 7. Ay itibariyle kakaları günde en az 1e yükseldi, şu an 10.5 aylık bazen 3-4 kez yaptıgı oluyor.

2fbfygkztv profile picture

Çok teşekkürler yanıtınız için, biraz içim rahatladı.