Merhaba bebeğim 20 haftalık Sadece anne sütü alıyor fakat sağlık ocağının verdiği Demir vitamininden sonra bebeğim 6-7 güne bir kaka yapmaya başladı karnı yumuşak gaz çıkartmaya çalışıyor fakat huzursuz sebebi nedir bu arada damlayı kestim
kaka yapamama
Cevaplar
tamam çok teşekkür ederim