a5dc0f5c |
4 aylık kızım 7 gündür kakasını yapmıyor sadece anne sütü veriyorum bu durum normal mi
a5dc0f5c |
4 aylık kızım 7 gündür kakasını yapmıyor sadece anne sütü veriyorum bu durum normal mi
Ya doymuyor ya da kabız oldu normal değil en fazla 2 gün yapmasa normal diye biliyorum
Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyorlar
anne sütü alan bebeklerde normal. Kakasını yaptığında da renk olarak turuncu -sarı renkte ve yumuşak yapılıysa sorun yok demektir.
geçen hafta bizimde öyleydi doktorum karnı yumuşak emmesinde azalma yoksa bekliceksin nerdeyse 20 gün bile normal bebişlerde dedi
Sadece anne sütünde 10 güne kadar olan kabızlıklar normaldir. Eğer bu süreyi aşarsanız mutlaka doktorunuzu ziyaret edin.