Kaka problemi

nedd0705 profile picture

nedd0705 |

Bebeğim 45 günlük ilk haftalarda günde 3-4 kez yapardı sonra kolik diye sab damlaya başladık günde bire düştü. 1 ay geçmedi 30 saatte bire düştü şimdi iki gündür kakasını yapmak istiyor ağlama şeklinden anlıyorum ama yapamıyor. biogai damla başladık bi hafta olacak. daha uzun süre yapmaması normal çünkü sadece anne sütü slıyor deniliyor ama uykusundan uyandırıyor huzursuzca ağlıyor masaj yapıyorum karnı yumuşak her uyanışında alttan da gaz çıkarıyor her emzirmede üstten de çıkarıyor. acaba kabız mo yaptı damla emin değilim iki gün önce kakası normaldi. Ağlama krizine girmese takılmıcam ama ne yapacağımı şaşırdım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mervekaracam06 profile picture

Bebeğim 2,5 aylık son 2 haftaya kadar günde 2-3 kez yaparken şu an 1,5 günde kaka yapıyor ama alttan üstten gazını çıkarabiliyor. Biogaia ve nurse Harvey’s kullanıyorum. Bu ikisi gerçekten gaz sancımızda yardımcı oldu öncesinde kullandığım gaz damlası hiç işe yaramadı ve kıvranıyordu. Biogaia nın etki etmesi 1 haftayı bulabiliyormuş