Kaka

Yenidoğan (0-6 Ay)
0d86780b profile picture

0d86780b |

Bebeğim 51 günlük kaka yapamıyor çok ıkınıyor ağlıyor uyumuyor 4 günde fln yapıyor normalmi böyle olan varmı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

fcc74101 profile picture

fcc74101

Evet normal benim bebeğim de aynı durumda. 2 aylığız bizde. Doktor 7- 10 güne kadar normal dedi 4.günde yaptı yapmasaydı zeytinyağı poposuna sürücektim. Hatta şuan da 3 gündür yapmıyor bakalım şimdi kaç güne yapıcak. Yani sıkıntı yapma 10 güne kadar yapar yapmazsa o zaman doktora götürmeyi deneyebilirsin 😊

Yanıtlar

6nfsjn7dy9 profile picture

Sürekli ıkınıyor ağlıyor çok huzursuz uyumuyorda

aysegulk0103 profile picture

sadece anne sütü mü alıyor bebeğiniz mama takviyesi de varsa mamayı değiştirmek gerekir biz geceleri mama alıyoruz ve bebeğim kabız oldu doktor mamayi değistirmemiz gerektiğini söyledi

Yanıtlar

6nfsjn7dy9 profile picture

Sadece mama alıyor inek sütü alerjisi var dedi doktor onun verdiği mamayı deniyoruz 2 gündür

aysegulk0103 profile picture

benim bebeğimde halen yapamadı bugün 4.gun gaz sancısı da eşlik ediyor ve 8.hafta atağı diye de birşey de var. hepsi bir arada olunca gerçekten çok zor