0d86780b |
Bebeğim 51 günlük kaka yapamıyor çok ıkınıyor ağlıyor uyumuyor 4 günde fln yapıyor normalmi böyle olan varmı
0d86780b |
Bebeğim 51 günlük kaka yapamıyor çok ıkınıyor ağlıyor uyumuyor 4 günde fln yapıyor normalmi böyle olan varmı
fcc74101
Evet normal benim bebeğim de aynı durumda. 2 aylığız bizde. Doktor 7- 10 güne kadar normal dedi 4.günde yaptı yapmasaydı zeytinyağı poposuna sürücektim. Hatta şuan da 3 gündür yapmıyor bakalım şimdi kaç güne yapıcak. Yani sıkıntı yapma 10 güne kadar yapar yapmazsa o zaman doktora götürmeyi deneyebilirsin 😊
Yanıtlar
Sürekli ıkınıyor ağlıyor çok huzursuz uyumuyorda
sadece anne sütü mü alıyor bebeğiniz mama takviyesi de varsa mamayı değiştirmek gerekir biz geceleri mama alıyoruz ve bebeğim kabız oldu doktor mamayi değistirmemiz gerektiğini söyledi
Yanıtlar
Sadece mama alıyor inek sütü alerjisi var dedi doktor onun verdiği mamayı deniyoruz 2 gündür
benim bebeğimde halen yapamadı bugün 4.gun gaz sancısı da eşlik ediyor ve 8.hafta atağı diye de birşey de var. hepsi bir arada olunca gerçekten çok zor