02d480c6 |
Kafa yastığı kullanan var mı alınmalı mı 2 aylığız geceleri çok hareketli yatıyor
02d480c6 |
Kafa yastığı kullanan var mı alınmalı mı 2 aylığız geceleri çok hareketli yatıyor
Ay biz aldık kesinlikle yatmadı üstünde ağladı sürekli belli ki rahatsız edici bir yastık ben önermem ya gerçekten de hem sert hem kalıp olarak kafayı rahatsız edecek düzeyde benim bebeğim rahat etmedi 🥲