kabızlık

ayseguldasdemir71 profile picture

ayseguldasdemir71 |

bebeğim iki buçuk aylık 5 gündür büyük şişini yapmıyor anne sütü alıyor karnında şişlik yok huzurluda gazinida ypiyor ama kakasını neden yapmıyor 2 aylık aşısıni oldukdan sonra böyle oldu aşıdan mı acaba aşı ypar mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ayseguldasdemir71 profile picture

8 günün sonunda ypti kizlar tavsiyelerinz için teşekkür ederim

kabızlık için cevap | Momy