bebeğim iki buçuk aylık 5 gündür büyük şişini yapmıyor anne sütü alıyor karnında şişlik yok huzurluda gazinida ypiyor ama kakasını neden yapmıyor 2 aylık aşısıni oldukdan sonra böyle oldu aşıdan mı acaba aşı ypar mi
kabızlık
Cevaplar
d vitaminide kabızlık yapıyo . Ben 3 damlayı 1 er damla şeklinde veriyorum.