bebeğim iki buçuk aylık 5 gündür büyük şişini yapmıyor anne sütü alıyor karnında şişlik yok huzurluda gazinida ypiyor ama kakasını neden yapmıyor 2 aylık aşısıni oldukdan sonra böyle oldu aşıdan mı acaba aşı ypar mi
kabızlık
Cevaplar
10 günün sonunda yptimi bebeginz kakasini