76d8d8ae |
Evin sıcaklığı 22-24 derece olmasına ve bebeğimi çok kalın giydirmiyor olmama rağmen yüzünde isilikler oluştu. Öpmeye bile kıyamıyoruz üstelik bu isilikler nasıl geçer hanımlar
76d8d8ae |
Evin sıcaklığı 22-24 derece olmasına ve bebeğimi çok kalın giydirmiyor olmama rağmen yüzünde isilikler oluştu. Öpmeye bile kıyamıyoruz üstelik bu isilikler nasıl geçer hanımlar
Dalinin içeriğindeki bir kimyasaldan dolayı bu sorunu birkaç hastamda daha gördüm demişti doktorum.. Mustela gayet güzel kullanabilirsiniz..