76d8d8ae |
Evin sıcaklığı 22-24 derece olmasına ve bebeğimi çok kalın giydirmiyor olmama rağmen yüzünde isilikler oluştu. Öpmeye bile kıyamıyoruz üstelik bu isilikler nasıl geçer hanımlar
76d8d8ae |
Evin sıcaklığı 22-24 derece olmasına ve bebeğimi çok kalın giydirmiyor olmama rağmen yüzünde isilikler oluştu. Öpmeye bile kıyamıyoruz üstelik bu isilikler nasıl geçer hanımlar
Atopik cildi varsa ondan kaynaklı olabilir.. Bir de kullandığınız şampuanda yapıyor olabilir.. 3 aylık bebeğim geçmeyen isilik ile uğraştık 1 ay, doktorumuz Atopik cildi olduğunu şampuanı değiştirmemizi, her gün banyo yaptırmamızı söyledi.. Dalin kullanıyordum mustelaya geçtim
Yanıtlar
benim bebeğimin de bu şekilde başladı herkes bebektir olur normal dedi bende Yenidoğan hemşire arkadaşım vardı ziyarete gelmişti baktırdım kalın giydirip sarmalama dedi bende o günden sonra kundak yapmadım ama sonradan geçen ay egzama olduğunu öğrendik bebeğim şuan 5.5 aylık bende şampuanını değiştirmeyi düşünüyorum ama hangisi iyi olur bilmiyorum şuan Dalin kullanıyorum
Dalinin içeriğindeki bir kimyasaldan dolayı bu sorunu birkaç hastamda daha gördüm demişti doktorum.. Mustela gayet güzel kullanabilirsiniz..
Dalin olabilir biz de dalin kullanıyorduk. ama ilk banyosunda kayınvalidem bebek yağı sürmüştü ondan sonra olmuştu.
Nemlendirici kaynaklı olabilir, ya da yüzünü değdirdiği yüzeyler ne ile yıkanıyor siz de kuyafetlerinizi sabun tozu ile yıkıyor musunuz
Onu nasıl anlıyorsunuz? Benim bebenin de yüzünde ara sıra kırmızı içi sarı ya da beyaz küçük sivilce gibi bir şey çıkıyor ama kıpkırmızı yani etrafı. Bir de akne gibi şeyler var yüzünde. Dün kıpkırmızıydı fujidin vermişti aile doktoru onu sürdüm geçmiş. Çok sürmüyorum sürmesem de çok kalmıyorlar.
Yanıtlar
yok benim bebeğimi rahatsız etmemişti sadece görüntü beni rahatsız ediyordu. çok da artmamıştı aslında sadece yüzünde çıkmıştı bol bol yıkadım pamuk mendille sildim krem bebek yağı o süre sürmeyin demişlerdi gözenek tıkarsa artarmış. sonra geçti.