İsilik sorunu

Emzirme
76d8d8ae profile picture

76d8d8ae |

Evin sıcaklığı 22-24 derece olmasına ve bebeğimi çok kalın giydirmiyor olmama rağmen yüzünde isilikler oluştu. Öpmeye bile kıyamıyoruz üstelik bu isilikler nasıl geçer hanımlar

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play’den AlınApp Store'dan İndirin

Cevaplar

busralatif511 profile picture

bebeğiniz kaç aylık

silayayann profile picture

belki de süt sivilcesidir ?

elinazcm profile picture

günaşırı banyo yaptırıyorum hemen soluyor

asli1453yuksel profile picture

Atopik cildi varsa ondan kaynaklı olabilir.. Bir de kullandığınız şampuanda yapıyor olabilir.. 3 aylık bebeğim geçmeyen isilik ile uğraştık 1 ay, doktorumuz Atopik cildi olduğunu şampuanı değiştirmemizi, her gün banyo yaptırmamızı söyledi.. Dalin kullanıyordum mustelaya geçtim

Yanıtlar

busralatif511 profile picture

benim bebeğimin de bu şekilde başladı herkes bebektir olur normal dedi bende Yenidoğan hemşire arkadaşım vardı ziyarete gelmişti baktırdım kalın giydirip sarmalama dedi bende o günden sonra kundak yapmadım ama sonradan geçen ay egzama olduğunu öğrendik bebeğim şuan 5.5 aylık bende şampuanını değiştirmeyi düşünüyorum ama hangisi iyi olur bilmiyorum şuan Dalin kullanıyorum

asli1453yuksel profile picture

Dalinin içeriğindeki bir kimyasaldan dolayı bu sorunu birkaç hastamda daha gördüm demişti doktorum.. Mustela gayet güzel kullanabilirsiniz..

nedd0705 profile picture

Dalin olabilir biz de dalin kullanıyorduk. ama ilk banyosunda kayınvalidem bebek yağı sürmüştü ondan sonra olmuştu.

ilaydaatshn profile picture

Nemlendirici kaynaklı olabilir, ya da yüzünü değdirdiği yüzeyler ne ile yıkanıyor siz de kuyafetlerinizi sabun tozu ile yıkıyor musunuz

iremnazli859 profile picture

Onu nasıl anlıyorsunuz? Benim bebenin de yüzünde ara sıra kırmızı içi sarı ya da beyaz küçük sivilce gibi bir şey çıkıyor ama kıpkırmızı yani etrafı. Bir de akne gibi şeyler var yüzünde. Dün kıpkırmızıydı fujidin vermişti aile doktoru onu sürdüm geçmiş. Çok sürmüyorum sürmesem de çok kalmıyorlar.

Yanıtlar

nedd0705 profile picture

isilik kırmızı dene dene pütürlü gibi olur süt aknesi olabilir senin dediğin

iremnazli859 profile picture

olabilir bilmiyorum isilik acıtıyor mu

nedd0705 profile picture

yok benim bebeğimi rahatsız etmemişti sadece görüntü beni rahatsız ediyordu. çok da artmamıştı aslında sadece yüzünde çıkmıştı bol bol yıkadım pamuk mendille sildim krem bebek yağı o süre sürmeyin demişlerdi gözenek tıkarsa artarmış. sonra geçti.