İsilik sorunu

76d8d8ae profile picture

76d8d8ae |

Evin sıcaklığı 22-24 derece olmasına ve bebeğimi çok kalın giydirmiyor olmama rağmen yüzünde isilikler oluştu. Öpmeye bile kıyamıyoruz üstelik bu isilikler nasıl geçer hanımlar

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Atopik cildi varsa ondan kaynaklı olabilir.. Bir de kullandığınız şampuanda yapıyor olabilir.. 3 aylık bebeğim geçmeyen isilik ile uğraştık 1 ay, doktorumuz Atopik cildi olduğunu şampuanı değiştirmemizi, her gün banyo yaptırmamızı söyledi.. Dalin kullanıyordum mustelaya geçtim

İsilik sorunu için cevap | Momy