ab57d4f0 |
kızlar 4 aylık bebeğim 1 haftadır ishal emziriyorum sadece mama vermiyorum ne yapmalıyım nasıl geçer
ab57d4f0 |
kızlar 4 aylık bebeğim 1 haftadır ishal emziriyorum sadece mama vermiyorum ne yapmalıyım nasıl geçer
0baecc36
İshal dışında bir belirtisi var mı? Kendi başına bir şey vermeni tavsiye etmem, sadece emzirmekle çok iyi yapıyorsun ama doktor görsün, mümkünse bezini de görsün, ihmal etme 1 hafta uzun bir süre minik için🙏
Yanıtlar
ab57d4f0
bugün aşısı vardı hemşire yaptı aşısını. gelişimi iyi dedi boyu kilosu. Başka bi belirtisi yok. 17 gün önce de 2 gün hastanede yattık.Kusma ateş vardı bıngıldağında çökme olmuştu sürekli kustuğu için sıvı kaybı olmuş dediler.Serumla düzeldi Allah'a şükür. Mama veya ek gıda vermiyorum henüz.
0baecc36
Çok geçmiş olsun canım. Unutma ishal de sıvı kaybına sebep olur. Eğer bi uzman görmüşse için rahat olsun. İshali de söyledin mi onlara?
ab57d4f0
Çok sağol canım evet söyledim diş çıkarma dönemi olabilir o yüzden de olabilir dedi ateş kusma yoksa düzelir sık sık emzir dedi