İnfulenza

PrematüreDoğum Hikayeleri
kablanguler39 profile picture

kablanguler39 |

Bebeğim 3 aylık İnfulenza oldu hafif atlatıyor ama öksürük kaldı nasıl geçer ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

senembessi profile picture

Doktorunuza danışıp buhar makinası alın ebebekten ben kullanıyorum içine 2ml eczaneden aldığım serum suyunu enjektör yardımıyla içine koyup bebeğime veriyorum ama siz doktoruna danışın bebeğin kilosuna göre nasıl vereceğinizi nasıl vereceğinizi söyler ürünü aşağıya bıraktım

bc8d2583 profile picture

bc8d2583

öksürük bikaç gün sürüyo bebeğim 1 hafta hastanede yatmıştı ciğerlerine inmişti lütfen dikkatli olun

Yanıtlar

kablanguler39 profile picture

Öksürüğümüz kesildi çok şükür hafif atlattık bebekler hasta olmasa keşke 🥹