0683ded8 |
38+3 haftalık hamileyim son 2 aydır diş ve kulak ağrısı çekiyorum önereceginiz bir formül var mı arkadaşlar acil ağrılardan duramıyorum
0683ded8 |
38+3 haftalık hamileyim son 2 aydır diş ve kulak ağrısı çekiyorum önereceginiz bir formül var mı arkadaşlar acil ağrılardan duramıyorum
Diş için Önereceğim tek şey karanfil yağı
55df0471
Tuzlu su ile gargara da rahatlatıyor biraz. Deneyin isterseniz
Benim doğumdan sonra başladı diş ağrım. Dişimde Çürük var görüyorum fakat korkudan ve izin alamayacağım için gidemiyorum. Eşim az bir suda 15-20 adet karanfili kaynattı. Daha doğrusu demledi . Soğutup içine de biraz tuz koydu. Dedi ki aklına geldikçe bununla gargara yap. Ağzının içinde 5 dakika ağzını çalkala. Sonra tükür. Beş ay oldu hala doktora gitmedim. Diş ağrım ara ara tutup bu formül ile geçiyor. . Neyi bekledigimi soracak olursanız doktora gitmek için çünkü bunun sonu yok, öğretmenim ve yaz tatilini bekliyorum.