İlk aşı

91a4137c profile picture

91a4137c |

Kızlar merhaba bebeğim yeni 2 aylık oldu ilk aşılarını yaptırcaz yarın çok korkuyorum bi sıkıntı yaşarız falan diye siz neler yaşadınız aşıdan sonra neler yaptınız yardımcı olur msnz 😔

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Bugün oldu oğlum 2. Ay aşılarını... Hiç bir sıkıntısı olmadı çok şükür... Ateşi, aşırı bir huzursuzluk olursa calpol verebilirsin dedi hemşiremiz ama ben zaten az birseyde hemen ilaç verme taraftarı değilim... Bir de anne sütü alıyorsa bol bol emzirin, hem ağrısını alır hem huzursuz olmaz.. Anne sütünden daha güzel bir şifa kaynağı var mı ki zaten... 🥰