91a4137c |
Kızlar merhaba bebeğim yeni 2 aylık oldu ilk aşılarını yaptırcaz yarın çok korkuyorum bi sıkıntı yaşarız falan diye siz neler yaşadınız aşıdan sonra neler yaptınız yardımcı olur msnz 😔
91a4137c |
Kızlar merhaba bebeğim yeni 2 aylık oldu ilk aşılarını yaptırcaz yarın çok korkuyorum bi sıkıntı yaşarız falan diye siz neler yaşadınız aşıdan sonra neler yaptınız yardımcı olur msnz 😔
Bugün oldu oğlum 2. Ay aşılarını... Hiç bir sıkıntısı olmadı çok şükür... Ateşi, aşırı bir huzursuzluk olursa calpol verebilirsin dedi hemşiremiz ama ben zaten az birseyde hemen ilaç verme taraftarı değilim... Bir de anne sütü alıyorsa bol bol emzirin, hem ağrısını alır hem huzursuz olmaz.. Anne sütünden daha güzel bir şifa kaynağı var mı ki zaten... 🥰