Bebeğim iki gündür rahatsız doktora götürdük grip olduğunu söyledi. Göğsünü dinledi. Sorun yok dedi ama artarsa getir dedi. Şimdi bugün ateşi daha düşük . Daha keyifli . Fakat öksürüğü artmış durumda. Kök kök öksürüyor. Uykudan uyanıyor ve canı yanıyor sanırım ağlıyor. Nefesinde de hırıltı hissediyorum. Çocuğu tekrar götürmeli miyim? Evde nasıl bir çözüm üretebilirim? Bebeğim tam üç aylık. Bir de iki gündür zaten işten izin alıyorum yarın için de almam gerekir mi sizce? Ben yokken bebeği babası bakıyor
Hırıltılı nefes ve öksürük
Cevaplar
karışım bebeğin göğsüne mi sürülüyor?