Hemoglavim

scorpionfaldestek2 profile picture

scorpionfaldestek2 |

Ben 32 haftalık hamileyim ve Tiran da yaşıyorum çok hassas ve duygusal birisiyim buradaki doktorlar çok suratsız ve Türkler gibi sıcakkanlı değiller korkuyorum doğumdan bebeğim 29 hafta döndü ve pozisyonunu koruyor sürekli Hemoglavim düşük çıkıyor ismim Sare

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

scorpionfaldestek2 profile picture

Evet Arnavutluk ta yaşıyorum burda kontroller 4 haftada bir yapılıyor bebeğim erkek 32 haftalık Burdaki doktorlar Arnavutlar genelde soğuk insanlar 2000 Euro’ya doğum yapıyorlar 150 Euro ya kontrol ama doğumdan çok korkuyorum dokunduklarinda bile dayanamıyorum burdaki doktorlar da destek olmuyor doktora gitmekten nefret ediyorm Hemoglavin için öneriniz varmı