Bebeğim 3 aylık 5.500 kilosu sadece anne sütü alıyordu kilosu ne düşük ne orta hem emzirip hem mama ile destek vermek istiyorum ama meme reddi yada süt azalmasından tedirginim ikisini bir arada yapan var mı öneriniz varmı
Hem emzirme hem mama
Cevaplar
Ben 40 bile çıkmamıştı biberonla kendi sütümü vermiştim çok şükür şuan 5 aylık hala biberon kullanıyoruz meme reddi yaşamadık bence nedeni Philips Avent biberon ve başlığı benim sütüm tazyikli geliyordu en başından beri o yüzden bebeğim meme reddi yapmadı çünkü biberon memeden daha zor hala öyle bence şuan 3 numara başlık kullanıyorum ve gece uykusuna geçmeden önce hem emiyor hemde mama veriyorum günde bir kere bazende uyku beslemesi yapıyorum oda mamayla yani anlayacağın günde bir kereyle başlayabilirsin hatta doktor bana verme diyor mama ama ben veriyorum çünkü daha rahat uyuyor gibi geliyor