Hem ben hem bebegim d vitamini kullanırsa fazla olur mu ?

eminedenizz.4725 profile picture

eminedenizz.4725 |

D vitamini almam gerektigi söylendi saglık ocagına yazdırmak için gittim doktor sana mı bebege mi diyince bilmiyorum söylenmedi dedim sanadır diyip bana yazdı. Ama hemşirem arayınca bebegin kullanması lazım diyip bebege d vitaminine başladık ama ben kullanmalı mıyım diye sormayı unuttum siz kullandınız mı yoksa sadece bebegim mi kullanmalı.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Hamilelikte kullanılan vitaminlere emzirme döneminde de devam ediliyor çünkü bebekler annedeki depoları boşaltıyor.. Bebeklere de doğumdan sonra ki 10. Günden itibaren başlanıyor, 1 yaşına kadar devam ediliyor... 1 yaşından sonra doktor kontrolünde gerekli görülürse devam ediyor yada bırakıyor...

Hem ben hem bebegim d vitamini kullanırsa fazla olur mu ? için cevap | Momy