D vitamini almam gerektigi söylendi saglık ocagına yazdırmak için gittim doktor sana mı bebege mi diyince bilmiyorum söylenmedi dedim sanadır diyip bana yazdı. Ama hemşirem arayınca bebegin kullanması lazım diyip bebege d vitaminine başladık ama ben kullanmalı mıyım diye sormayı unuttum siz kullandınız mı yoksa sadece bebegim mi kullanmalı.
Hem ben hem bebegim d vitamini kullanırsa fazla olur mu ?
Cevaplar
Hem bebeğim hem ben kullanıyoruz
Yanıtlar
kaç aylık bebeginiz ne kadar süredir kullanıyosunuz
6.5 aylık bebeğim. Hamileliğimden beri kullanıyordum zaten hala da devam ediyorum. Oğlum da doğduğundan beri kullanıyor
77218e1a
Hem ben hem bebeğim kullanıyoruz. Ben hamilelikten beri kullanıyodum doğumdan sonra da 3 aya kadar bırakma dedi doktorlar. bebeğim 2 aylık oldu ona da doğunca hemen başlattılar uzun süre kullanıcak sanırım 1 yaşa kadar
Hamilelikte kullanılan vitaminlere emzirme döneminde de devam ediliyor çünkü bebekler annedeki depoları boşaltıyor.. Bebeklere de doğumdan sonra ki 10. Günden itibaren başlanıyor, 1 yaşına kadar devam ediliyor... 1 yaşından sonra doktor kontrolünde gerekli görülürse devam ediyor yada bırakıyor...
1 yasa kadar bestiron kullandık şuan 2 yaşında dişleri simsiyah oldu oğlumun