D vitamini almam gerektigi söylendi saglık ocagına yazdırmak için gittim doktor sana mı bebege mi diyince bilmiyorum söylenmedi dedim sanadır diyip bana yazdı. Ama hemşirem arayınca bebegin kullanması lazım diyip bebege d vitaminine başladık ama ben kullanmalı mıyım diye sormayı unuttum siz kullandınız mı yoksa sadece bebegim mi kullanmalı.
Hem ben hem bebegim d vitamini kullanırsa fazla olur mu ?
Cevaplar
kaç aylık bebeginiz ne kadar süredir kullanıyosunuz