Devlet hastanesinde doğum yapıcam yanıma mama almam gerekiyor mu gerektiğinde ordan mı kullanıyorlar
hastane çantasına mama koymalı mıyım
Yenidoğan (0-6 Ay)
Cevaplar
efa0f274
Hastanede vardır içiniz rahat olsun ❤️
efc92b1b
Devlet hastanelerinin çoğu bebek dostu olduğu için mama yasaktır muhtemelen sıkıntı olur. gerektiğinde ordan veriyorlar
6cdd9352
Mama veriyorlar ama çok zor geliyor o saate bebek acıkıyor genelde saatleri var ama sütünüz gelir belki acele etmeyin baktınız olmuyor hemen alırsınız bide devletteki hemşireler çok öenemzemiyor çocuk şekeri düşene kadar aç kaldı