hastane çantasına mama koymalı mıyım

Yenidoğan (0-6 Ay)
varoleda1 profile picture

varoleda1 |

Devlet hastanesinde doğum yapıcam yanıma mama almam gerekiyor mu gerektiğinde ordan mı kullanıyorlar

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

efa0f274 profile picture

efa0f274

Hastanede vardır içiniz rahat olsun ❤️

efc92b1b profile picture

efc92b1b

Devlet hastanelerinin çoğu bebek dostu olduğu için mama yasaktır muhtemelen sıkıntı olur. gerektiğinde ordan veriyorlar

6cdd9352 profile picture

6cdd9352

Mama veriyorlar ama çok zor geliyor o saate bebek acıkıyor genelde saatleri var ama sütünüz gelir belki acele etmeyin baktınız olmuyor hemen alırsınız bide devletteki hemşireler çok öenemzemiyor çocuk şekeri düşene kadar aç kaldı