Hastane çantası

rmj68z9mr2 profile picture

rmj68z9mr2 |

Hastane çantasını ne zaman hazırladınız ve nelerden kaçar tane koydunuz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

wck4nk4thy profile picture

Eğer normal doğumsa ben normal doğum yaptım ben 2 pjıma koydum 1 alt 1 ust yetmedi bana kanamam oluyor çünkü bu emıcı kılod ya depend oda yalan ben sargı bezı koydum sonra çocuk bezı koydum çocuğa 3 takım aldım alt üst bır de 1 gece kaldım ona da yetmedı emzık bıberon ıslak mendil bez aldım bez 15 aldım ne az ne çok geldı terlık koydum bır de ne olur olmaz kapalı açık mısın Bılmem arkadaşım ama ben açığım dızlerıme kadar uzun hırla aldım gezerken çok ıyı oldu onu kapanan atlet olsa sütyende olsa daha rahat edıyorsun terlık aldım çocuğa battaneyı kalın yelek aldım kılotlı çorap almanı tavsiye ederım bebeğe ben almadım ılk bebek vücut ısı toplaması ıcın ebesi al gıydırelım dedı ben hala gıydırrım kızıma kılotlu çorap 5 aylık ben böle hazırladım