Bebeğim üç aylık. Sanırım üşüttü. Ateşi yok fakat öksürüyor ve burnu tıkalı. Muhtemelen geniz akıntısı var. Haliyle sümkürmeyi de bilmiyor. Çekmeye çalışıyoruz ama pek bir şey de gelmiyor geniz akıntısı sanırım . Çok rahatsız ne yapabilirim doktora götürmem gerekir mi? Evde nasıl bir tedavi uygulayabilirim
Hastalık
Cevaplar
Anne sütü alıyorsa bol bol emzirin en iyi ilaç anne sütü.. Serum fizyolojik ile temizleyip, aspiratör ile de çekin... Hemen gelmese de birkaç kez yapınca açılıp akar ne varsa... Burnunu açık tutun.. Öksürükten korkmayın balgamlı değilse, buhar makineniz varsa içine serum fizyolojik koyup verebilirsiniz.. Rahatlatır... Başının altını yükseltin yatarken gece tıkanmasını önler, rahat nefes alır.. Ayrıca yarım soğana 5 6 tane karanfil batırıp başucuna koyun öksürüğüne çok iyi gelir... Bir başka tarif de sızma zeytinyağı ile sarımsak ezmesini karıştırıp 1 saat bekletin, zeytinyağını gece yatmadan ayaklarına sürüp çorap giydirin yatırın, eskiler çok yaparlarmış bu tarifi öksürük için, sabaha öksürük kalmazmış...