hamilelilte calısma

Riskli GebelikÇalışan Anneler
47f00599 profile picture

47f00599 |

merhaba arkadaslar suan 21 haftalık hamıleyım 38 haftaya kadar calısabılır mıyım dogum ızınlerını dogumdan sonra kullanmak ıstıyorum bır sıkıntı olmazsa ama cevremden zor olur calsıamazsın dıyorlar bu arada hemsıreyım calısan hamıleler sız ne zamana kadar calıstınjz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

44dfb1d0 profile picture

44dfb1d0

merhaba ben ağustos ayinda çalışmayı bırakmıştım kasim ayinda da doğumum oldu yani yaklasik 7 aylikken ayrıldım masa başı çalışıyordum 70 kilo hamile kaldim ve hamileligimde 20 kilo aldim alsigim kilolar, gecen senenin yaz sıcağı, iş stresi derken calismakta zorlandim ama mutlu ve guvenli bir yerde çalışıyorsanız son 1 aya kadar calisilabilir bence

Yanıtlar

47f00599 profile picture

47f00599

teşekkürler🌸

7d9c1369 profile picture

7d9c1369

Merhaba hangi sektörde çalışıyorsunuz bilmiyorum ama ben hiç aktarmadım direkt doğum iznine çıktım iyikide öyle yapmışım zaten yeni çıkan kanunda bebek 6 aylık olana kadar izinlisiniz boşuna eziyet etmeyin bence kendinize

Yanıtlar

47f00599 profile picture

47f00599

hemşireyim🌸

7d9c1369 profile picture

7d9c1369

Aa bende :) hiç yormayın kendinizi yeni kanunla zaten 6 aya kadar izinlisiniz maalesef hastaneler 6 aya kadar izin veriyorlar zaten daha fazlasına rapor veya yıllık izine izin vermiyorlar aktarmanız yararınıza değil eskiden öyleydi ama

47f00599 profile picture

47f00599

yaaa yıllık ızınlerımımıde kullanamıcam bu yıldan 20 seneyede 20 olacak hıcbırını mı alamıcam

7d9c1369 profile picture

7d9c1369

6. Ayda başlatıyorlar sonrasında işe başlayıp ara da izin alabilirsiniz tabi