Ben 29+2 haftamdayım ve tekme saymalarını nasıl yapabilirim, en iyi uygulama hangisidir veya uygulama harici sizin yaptığınız yöntemler nedir bilgi almak isterim 🙏🏻🫶
Hamilelikte tekme sayma
Gebelik
Cevaplar
Neden tekme sayacaksın ki?
Yanıtlar
32. Hafta itibarıyla sayacaksın dedi doktorum bende şimdiden araştırıyorum ki rahat olsun diye. 2 saatte en az 4-5 tekme hissetmeliymişim öyle demişti
Gün içinde en az 10 tekme diyorlar ama aktif saatlerini bilirsin artık uyku dönemi aktif olduğu anlarını bebeğin , uzandığın da sol yanına en az 3 4 tekme hissetmelisin veya otururken çünkü biz hareket halinde iken de oynuyorlar ama o an anlamıyoruz pek