9d592e48 |
Ben 13. Haftama girdim plasenta servikse yakın dedikleri için lekenme kanama görüyorum şu son bir haftadır. Progestan kullanınca geçiyor iğneyi bırakınca tekrar oluyor. Yaşayan var mı
9d592e48 |
Ben 13. Haftama girdim plasenta servikse yakın dedikleri için lekenme kanama görüyorum şu son bir haftadır. Progestan kullanınca geçiyor iğneyi bırakınca tekrar oluyor. Yaşayan var mı
Rabbim yardımcın olsun cnm başka doktora git istersen