61d28528 |
Merheba. 20. Haftadayım alakası var mı bilmiyorum demir takviyesi kullanmaya başladım, yakın zamanlarda kalp çarpıntısı olmaya başladı. Benzer durum yaşayan var mı? Biraz panik oluyorum olunca. Genelde yemek sonrası oluyor.
61d28528 |
Merheba. 20. Haftadayım alakası var mı bilmiyorum demir takviyesi kullanmaya başladım, yakın zamanlarda kalp çarpıntısı olmaya başladı. Benzer durum yaşayan var mı? Biraz panik oluyorum olunca. Genelde yemek sonrası oluyor.
geçmiş olsun evet farklı farklı yan etkileri var bende aşırı mide bulantısı yaptı doktorum tok karnına al dedi eğer sizi aşırı derecede rahatsız edici bir durum varsa bir daha ki kontrolde bildirin mutlaka
Yanıtlar
61d28528
Çarpıntı dışında magnezyum ile birlite tükettim bi kaç gün ishal yaptı, sonra ayrı ayrı içince ishal durdu. Doktoruma söyledim devam ederse başka bi demire geçeriz dedi
5267901a
merhaba benimde o dönemlerde çok oluyordu. tabi Bebek büyüdükçe sıklaştı. ama bu sadece bı ilaçtan veya yiyecekten olmayabilir. sonuçta içimizde bı can tasiyoruz ve bazen bazı damarlara zararsız bı bası yapıyor olabilir endiselenmeyin bol bol dinlenin. ilaçlardan olduğunu düşünüp emin olmak isterseniz bir kaç gün şüphelendiğiniz ilacı içmeyin geçecek mi bir bakın ben bu şekilde demir ilacımı eledim. eğer ondansa doktorunuzdan muadilini istersiniz. çok geçmiş olsun.
Yanıtlar
61d28528
Sonra nasıl çözdünüz ben panik oluyorum olunca strese giriyorum. Siz demiri bıraktıktan sonra mı düzeldi, ya da ne zaman düzeldi? Teşekkürler yanıt için bu arada
5267901a
açıkçası doğuma kadar ara ara oldu özellikle soluma yatınca ama demir ilacımı degistirttim azaldı. fakat doğuma kadar çok ciddi safra taşı ataklarım olduğu için bu carpintiyi ciddiye alamamiştim. bence bı ilaç değişikliği talep edin bı de az az ama sık yiyin.
61d28528
“açıkçası doğuma kadar ara ara oldu özellikle soluma yatınca ama demir ilacımı degistirttim azaldı. fakat doğuma kadar çok ciddi safra taşı ataklarım olduğu için bu carpintiyi ciddiye alamamiştim. bence bı ilaç değişikliği talep edin bı de az az ama sık yiyin.”
- 5267901a
Sağolun. İnşallah geçer😢
5267901a
gececektir endisenizi en iyi ben anlarım kendinizi pozitif tutun 🩷🌸
61d28528
“gececektir endisenizi en iyi ben anlarım kendinizi pozitif tutun 🩷🌸”
- 5267901a
Kardiyolojiye gittiniz mi bu arada?
5267901a
hayır gitmedim. benim bı arkadaşım da bu şekilde çarpıntısı olduğunu söyledi. ayrıca dediğim gibi çok şiddetli safra ağrısı yaşadık 3 ay boyunca doktorlar emin olmak adına bir çok kez EKG çektiler kalpte bı sıkıntım yoktu.ben hamilelikte şunu anladım evet herşeyi kontrol ettirmek ve takip etmelisiniz ama hamilelik gerçekten çok olağan üstü bir insan formu o yüzden her türlü ağrı çarpıntı sizi normal gelmeye başlamıştı bana. kaç kere acile gittim hatirlamiyorum bile bütün doktorlar normal dedi siz yine de gidin ama endişe etmeyin bunu demek istiyorum.
61d28528
“hayır gitmedim. benim bı arkadaşım da bu şekilde çarpıntısı olduğunu söyledi. ayrıca dediğim gibi çok şiddetli safra ağrısı yaşadık 3 ay boyunca doktorlar emin olmak adına bir çok kez EKG çektiler kalpte bı sıkıntım yoktu.ben hamilelikte şunu anladım evet herşeyi kontrol ettirmek ve takip etmelisiniz ama hamilelik gerçekten çok olağan üstü bir insan formu o yüzden her türlü ağrı çarpıntı sizi normal gelmeye başlamıştı bana. kaç kere acile gittim hatirlamiyorum bile bütün doktorlar normal dedi siz yine de gidin ama endişe etmeyin bunu demek istiyorum.”
- 5267901a
Ekg çekildi ilk olduğu gün normal çıktı her şey. O gün sadece tansiyonum 14 olmuştu. Yemek yerken olmaya başladı şimdi de o yüzden yemek yerken çok tetikte oluyorum. Aslında hamilelik olmasa bu kadar endişe etmem ama kolay gebe kalmadım o yüzden stresim 2 katı oluyor, bebek için endişeleniyorum.:(
5267901a
inan seni o kadar iyi anlıyorum ki... bir kayıptan sonra hamile kaldım
5267901a
ah biz anneler. bakın diyorsunuz EKG çekilmiş bir şey olsa kesin anlarlardi. endişe etmeyin. 🩷 benimde tansiyonum yukseliyordu doktorun düşük olması iyi olur derdi.
gebeliğe bağlı ve kansızlık/ demir eksikliğine bağlı nabız yükselmesi ve çarpıntı oluyor. benim nabzım çok yüksekti ama doktor bir ilaç vermedi daha sakin bir hayat yaşamamı önerdi. korkulacak birşey yok doğum sonrası hepsi geçiyor
Yanıtlar
61d28528
Sizin de oluyor muydu çarpıntı. İlk olmaya başladığı gün sadece tansiyonum yükselmişti sonra hiç olmadı. Aslında demir ilacı kullanıyorum.
evet oluyordu, bende kansızlık çok fazla oda tetikliyordu
657f04a8
Bende demir takviyesi alıyordum hiç yükselmemişti 2 ay kullandım sonra damardan verdiler değerlerim normale dönünce düzelmişti. B12 de eksikliği de kalp çarpıntısı yapıyor ben onun içinde iğne yaptırıyorum bence baktırın
Evet bende de oluyor şu hamilelikle alakalı bence
Yanıtlar
Gittiniz mi doktora?
Benimde çarpıntım oluyor aynı durumdayım malesef ☹️ çözüm bulabildiniz mi
Yanıtlar
61d28528
Kardiyolojiye gittim ultrasonda bi şey gözükmedi, ekg bi şey çıkmadı. Holter takıldı yarın doktor bakacak, inşallah çözüm buluruz. İnşallah sizin de bulunur, kan değerlerinize baktırın geçmezse. Benim demirim bi tık düşük ama hamilelikte normalmiş değer aralığı.
Merhaba , holter sonucu nasıl geldi bende holter taktırdım merak ettim