Hamilelikte gaz problemi

Hamilelik PsikolojisiDoğum
fdb6cb41 profile picture

fdb6cb41 |

Ya arkadaşlar hamilelikte gaz problemi yaşayan tek ben miyim. Zaten sindirim sistemim bayağı yavaşladı yediklerimi hazmedemiyorum. Birde üstüne karnım davul gibi şişiyor. Zar zor uzunca bir süre sonra gaz olarak atabiliyorum. Acaba bunu kolaylaştıran bir şey var mıdır? Kendinde böyle bir şey farkeden var mı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

48b9077a profile picture

48b9077a

Bende de aynı durum var özellikle akşama doğru karnım birkaç ay daha büyüyor sanki sağa sola yatarak ancak atabiliyorum o da tam olmuyor..

Yanıtlar

fdb6cb41 profile picture

fdb6cb41

Aynı benimde karnım öyle oluyor ya🥺

f651b6c3 profile picture

f651b6c3

Bende hep yaşıyorum akşamları sade madem suyu bitane içıyorum rahatlatıyor bazen sizde bir deneyın

Yanıtlar

fdb6cb41 profile picture

fdb6cb41

Sade soda hiç içemiyorum ama yine de deneyeceğim. Teşekkür ederim 💐

bb2xszw9vs profile picture

Kırmızı pancar çok işe yarıyor arkadaşlar sindirim sistemini çalıştırıyor ben faydasını gördüm

Yanıtlar

fdb6cb41 profile picture

fdb6cb41

Nasıl tüketiyorsunuz peki?

bb2xszw9vs profile picture

Harşlayıp içerisine nohut dereotu semizotu koyarak salata şeklinde tüketiyorum

fdb6cb41 profile picture

fdb6cb41

Deneyeceğim inşallah çok teşekkür ederim 💐

bb2xszw9vs profile picture

Şifa olsun 🌸

fatmatasci036 profile picture

Bende çok yaşadım midede ve bagırsakta problem olan daha fazla yaşıyor hamilelikte

Yanıtlar

fdb6cb41 profile picture

fdb6cb41

Hamilelikten önce hiç böyle bir şey yaşamazdım ya. Hatta sindirim sistemim çok iyi çalışırdı hiç rahatsız olmazdım. Rahim büyüdükçe bağırsak vs. yukarı doğru sıkışıyormuş. Rahatsız olmamızın bir sebebi de buymuş. Benimki daha 1. Trimester ona rağmen böyle hissediyorsam ileriyi düşünemiyorum 🥲