a0bf29f9 |
merhaba kızlar size bir şey sorucam 5 aylık kızım var ve yine hamile kaldım korkuyorum sorun olurmu sağlığımda ve ya karnımdaki çocukda
a0bf29f9 |
merhaba kızlar size bir şey sorucam 5 aylık kızım var ve yine hamile kaldım korkuyorum sorun olurmu sağlığımda ve ya karnımdaki çocukda
Ahh canısı ahh sende bendensin 😬 kızım 5 buçuk aylıktı hamileliğimi öğrendiğimde, o kadar ağladım ki, daha kızımı doya doya sevemeden, onunla gönlümce eğlenemeden bir başka bebeği nasıl bakıcam, kızımı nasıl ikinci plana atıcam dedim ama karnımda hareketlerini hissedince değişti herşey.. O beni anne diye seçtiyse başımın üstünde yeri var, Rabbim yardım eder dedim.. Doğunca, şimdi severken ben senin için mi ağlamışım, sen annem bu tatlılıktan mahrum kalmasın diye mi koşarak geldin ablanın peşine diyorum ☺️ 3. Bebeğim hepsi normal doğum ile dünyaya geldi, sadece kızımla ilgilenirken son zamanlarda zorlandım çünkü bana yapışık geziyordu.. Ama sağlık sorunu çekmedim, içiniz rahat olsun.. Sağlıkla hayırla kucağınıza alın inşallah 🥰