e77e58a0 |
Merhaba , 10haftalık hamileyim genetik tarama yaptırıp yaptırmamakta kararsızım sadece ikili tarama yaptırıp sonucu mu beklemem gerekiyor ve ikili tarama 12.haftadan itibaren yapalım dedi doktorum. Ne yapmalıyım…?
e77e58a0 |
Merhaba , 10haftalık hamileyim genetik tarama yaptırıp yaptırmamakta kararsızım sadece ikili tarama yaptırıp sonucu mu beklemem gerekiyor ve ikili tarama 12.haftadan itibaren yapalım dedi doktorum. Ne yapmalıyım…?
2 li tarama testinde ki yanılma payı çok küçük oluyor.. Zaten bi sorun varsa oran daha yüksek çıkıyor, dr lar söylüyor zaten ve gerekli yönlendirmeyi yapıyorlar... Kesinlikle hiçbir dr direkt olarak kürtaj demez.. Araştırılmasını talep eder..