Gelişim

qzr4cd7z5s profile picture

qzr4cd7z5s |

Bebeğim 6. Ayına yeni girdi ama dönmüyor aslında yüz üstünden şort üstüne dönüyordu şimdi dönmiyor bazen sinirlenince yüz üstüde dönebiliyor destekle veya oyuncağa uzanabiliyor tutmaya çalışıyor ama dönmüyor destekli oturuyor ama öne düşüyor tutamıyor kendini normal mi şuan emeklemesi mi gerekiyordu kafam çok karışık

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

yildizyilmaz790 profile picture

Her bebeğin gelişimi kendine özeldir ve kendi hızlarında büyür.Gayet normal bir süreç .geride kalmış veya onde de değilsiniz siz rahat ve mutlu olun ki bebeğinizde mutlu olsun yenidoğan döneminde anne ve bebek bir bütündür . Bebeğiniz için endiselenip buraya yazmanız onun için gayet güzel bir anne olduğunuzu gösteriyor.Bebeginizle size saglikli huzurlu günler diliyorum.