751ea255 |
Benim 4 aylık bebegım ne kadar temızlesemde hala konak var atopık bır cıldı var egzemalı ne yapsam gecmıyo hep saçları döküldü ne yapmalıyım başına gelen var mı böyle birşey
751ea255 |
Benim 4 aylık bebegım ne kadar temızlesemde hala konak var atopık bır cıldı var egzemalı ne yapsam gecmıyo hep saçları döküldü ne yapmalıyım başına gelen var mı böyle birşey
bende o kadar ürün kullandim geçmedi en son hindistan cevizi yağı kullandım banyo öncesi 1 saat kafasını yağladım ve ince tarakla nazikçe taradim ondan sonra konak daha da oluşmadı