10AGKJ99 |
Kızlar bebeğinizin kilosu kontrolde normal çıktıktan sonra kaçıncı ayda gece alarm kurup uyandırmamaya, acıktıkça kendi Uyandıkça beslemeye başladınız
10AGKJ99 |
Kızlar bebeğinizin kilosu kontrolde normal çıktıktan sonra kaçıncı ayda gece alarm kurup uyandırmamaya, acıktıkça kendi Uyandıkça beslemeye başladınız
Biz 1 buçuk aylığız şuan ben uyandırmıyorum ilk 2-3 hafta öyle yaptım sarılığı da vardı sonra bıraktım kendisi kalkmaya başladı bazen 2-3 saatte kalkıyor bazen daha uzun
Yanıtlar
Biz de 1,5 aylığız uyandırmasam mı diyorum ama hiç 2-3 saate uyanacak gibi değil 4-5 saat uyur gibi bizimki zor uyanıyor çünkü. Doktoruna sorup öyle karar vereceğim bakalım
fd5c9988
5.5 aylık ben akşam 7-11-3 emziriyorum biri yatmadan diğeri 23 diğeri 3 ikisindede uyandırmadan uykuda emziriyorum
Yanıtlar
Yeterli emiyor mu bizimki uyandırmadan emzirsem sadece 5 er dk emiyor iki memeyi de ama tabi biz 1,5 aylığız daha
fd5c9988
Uyurken emiyor ve kendi bırakıyorsa kesinlikle yetiyordur daha çok küçük olduğu için çabuk yorulur sizin daha sık emzirmeniz gerekebilir bana kalırsa biz ay olarak büyük olduğumuz için 4.aydan beri böyle yapıyoruz ama daha öncesinde daha sık emziriyordum
Benim bebegim gunduz uyumayip surekli emerdi.Memede biraz uyurdu uyanip tekrar emerdi.gece 12 olmadan gece uykusuna gecmezdi.ama sonrada sabah 10 a kadar uyurdu hic uyanmazdi.ben 3 saatte bir emzirmedim hic.sadece sabah 4-5 gibi uyanirdim.altini acardim yada alinca uyanirdi emzirir yatirirdim.hic sarilik olmadi.kilosuda hep iyi gitti.dogum agirligina gelince siz uyandirmayin bebekler uyanir oyle emzirin diyor bazi doktorlar.yine doktorunuza danisin isterseniz.en sagliklisi o olur☺️