Gebelikte su azalması

Riskli GebelikDoğum
nur.seyma.4343 profile picture

20 haftalık oldum doktor suyumun bitmeye yakın sınırda olduğunu söyledi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda 😭😢

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

e8e52d88 profile picture

e8e52d88

benimde sonlara doğru bitmeye yaklaşmıştı. bol bol su tüketmeye çalışın bazen ultrason açısından dolayı suyu olduğundan az görünebilir ben bunu yaşadım. doktorum hareketlerini takip etmemi söyledi. bol su içip dinlenirseniz daha iyi hissedeceginizi düşünüyorum.

selintutuncu6 profile picture

ben40+1 de şu azalması sonucu suni sancı ile normal doğum yaptım kontrol ettirin bence ben doktora inanmadım başka doktora da gittin

3a972d56 profile picture

3a972d56

son bir ay bende de olmuştu. doktor günde 3 litre su iç dedi. bir hafta sonra artmıştı.

aysenurfiliz800 profile picture

benim de 24. haftada azalmıştı bi anda, doğurana kadar havuç suyu içiyodum sabah akşam günde 2 büyük bardak. bu şekilde dengede tutmaya çalışmıştım, hindistan cevizi suyu da seversen içebilirsin ben sevmediğim için içmemiştim. bir de deveci armudu iyi geliyo demişlerdi. suyum 37. haftaya kadar idare etti 37+2 dogurdum, bi tanıdığımın da senin gibi 20.haftada suyu azalmıştı 39 a kadar durdu normal doğurdu hem de, sıkma canını yani havuc suyu iç☺️

Yanıtlar

nur.seyma.4343 profile picture

içimi rahatlattınız aslında ama benim artmıyor. Su takviyesi verildi karnımdan ertesi gün gene bitti su bir hafta hastanede yattım. Bugün gene su verildi hala hastanede yatıyorum genetiğinden şüphelendi amniyosentez yaptı ön sonucu bekliyorum çok korkuyorum 😭

seymagdurmus profile picture

Ben boyle bi durum yasamadim ama havuc suyunu duymustum, yakin zamanda dr kaan kocatepenin bi videosunda gordum o da ise yaradigini tecrube etmis kendi hastalarinsa