Gebelikte şişkinlik

Gebelik
9wtrwkhnwj profile picture

9wtrwkhnwj |

6 haftalık hamileyim ve karnım inanılmaz şişkin normal bi öğünümde bile sığınamayacak kadar şişiyorum resmen ve bu beni çok rahatsız ediyor normal mi ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

islimnurdagli27 profile picture

Ben de gebeliğimde ve gebeliğin ilk aylarında özellikle çok fazla şişkinlik gaz problemi yaşadım bazen kramp tarzı sancılar da oluyordu nane çayıyla rahatlıyordum. karnım sis geziyordum gebelikten değil siskinlikten kaynaklıydi gören karnın büyümüş diyordu halbuki o karin şişkinlikten kaynakli ilk aylar

68291641 profile picture

68291641

İlk aylar bende de olmuştu normal. İkinci trimestera geçince rahtlarsın o şişkinlik gidiyor