Şeker yüklemesi yaptırmalı mıyım çok kararsızım sizler ne düşünüyorsunuz
Gebelik şeker yüklemesi
Cevaplar
Ben az önce yaptırdım çok şükür hiçbir şey çıkmadı. Ben de ilk yaptırmasam mı demiştim fakat doktorum sen hamile olduğun için mi ben ultrasondan görüyorum yoksa ben ultrasondan baktığım için mi sen hamilesin diye sormuştu. Aslında bu kadar basit ve bence hiçbir zararı yok. İçindeki şeker miktarı bir dilim çikolatalı kekteki kadar. Sadece sıvı şeklinde alıyorsun. Bence yaptırın içiniz rahat etsin.
Bi bardak şekerli su mu içiriyorlar nasıl yapıyorlar
Yanıtlar
Önce aç karnına kan tahlili ve idrar tahlili yapıldı. Her yerde değişiyor sanırım bana toz şeklinde verdiler 75 gram 250 ml suya karıştırıp içtim. Daha sonra birer saat arayla iki kere daha kan verdim.
cd9e75c5
kesinlikle yaptırmalısın kimse şeker yüklemesi yaptırdığı için şeker hastası olmaz. şekeri vardır ve bilmiyordur. bunu önceden öğrenmek bebek ve senin için çok önemli. benim 1. saat şekerim sınırdaydi geri kalan sürede dikkat ettim. hiç bir problem olmadı. içtiğimiz şekerli su midemi bulandirmadi açıkçası 5dk içinde bitirdim. açlık 1.saat ve 2.saat kan alımları oldu. kolay geçti yani.
3bc97202
Yaptırın ki doğum ve sonrasında komplikasyon yaşamayasınız.(gebelik diyabeti sezeryan ihtimalini kaçınılmaz kılıyor.çünkü şekerden dolayı bebek iri oluyor ve bu durum normal doğumu zorlaştırıyor.gebelik boyu sağlığınızı etkiliyor, ona göre yemek zorunda kalıyorsunuz bir nevi diyet yapmak durumundasınız.ayrıca yenidoğan şeker düşmesini artırıyor) Devlette yaptırdım, kendi getirdiğim su şişeme küçük bir pakette 50 gr glukozu gözümün önünde karıştırdılar ve onu içmeden önce ve 1 saat sonra kan aldılar.sonuç açıklandığında değerler içindeysen doktor ikinci bir teste tabi tutmuyor.iki dilim baklava yemiş kadar şeker düşünün. Gebelik şekeri olduğunuzu bilmeden bu süreci yaşamanın bebeğinize ve gebeliğinize iyi gelmeyeceği tarafındayım.