34. Haftada gebelik kolestazı oldum ve 10 gündür hastanede yatıyorum bunu yaşayıp tecrübelerini aktaracak biri var mı
Gebelik kolestazı
Doktor & HastaneRiskli Gebelik
Cevaplar
3f4881b0
Ben de gebeliğimin 32. haftasında kolestaz tanısı almıştım. En zor kısmı özellikle geceleri kaşıntı ve sürekli tedirgidim. Hastanede düzenli NST, kan tahlili ve bebeğin hareket takibi yapıldı. Doktorlar değerlerime göre yakın takipte tuttular, doğum zamanını da risk durumuna göre planladılar çok şükür iyiyiz. Moral olarak çok yıpratıcı ama yakın takip altında olmak insanı biraz rahatlatıyor. Mutlaka doktorunun söylediklerinden çıkma, bebek hareketlerini de dikkatle takip et. Umarım senin de sürecin sağlıkla tamamlanır 🙏