Gebelik kolestazı

Doktor & HastaneRiskli Gebelik
5gsqk6pdcb profile picture

5gsqk6pdcb |

34. Haftada gebelik kolestazı oldum ve 10 gündür hastanede yatıyorum bunu yaşayıp tecrübelerini aktaracak biri var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

3f4881b0 profile picture

3f4881b0

Ben de gebeliğimin 32. haftasında kolestaz tanısı almıştım. En zor kısmı özellikle geceleri kaşıntı ve sürekli tedirgidim. Hastanede düzenli NST, kan tahlili ve bebeğin hareket takibi yapıldı. Doktorlar değerlerime göre yakın takipte tuttular, doğum zamanını da risk durumuna göre planladılar çok şükür iyiyiz. Moral olarak çok yıpratıcı ama yakın takip altında olmak insanı biraz rahatlatıyor. Mutlaka doktorunun söylediklerinden çıkma, bebek hareketlerini de dikkatle takip et. Umarım senin de sürecin sağlıkla tamamlanır 🙏