95b8cf51 |
Ben bir hafta önce beta test verdim 1116 çıkmıştı Ama dün tekrar verdim 53 çıktı neden kanamam sa yok
95b8cf51 |
Ben bir hafta önce beta test verdim 1116 çıkmıştı Ama dün tekrar verdim 53 çıktı neden kanamam sa yok
Benim De Beta HCG 17838 Çıkmış Gebeyim Şu An 10 Hafta 5 Günlük 3.Gebeliğim İstemeyerek Oldu
bir doktora görünsen iyi olur canım bu düşük kimyasal gebelik belirtisi ama kanama olması lazımdı ben de ilk gebeliğimde 450 çıkmıştı iki gün sonra regl kanaması gibi kanamam oldu betam 90 lara düşmüştü gebelik değilmiş yani. Mutlaka doktora git testi tekrarlarlar hiç yoktan belki hata vardır sonuçta
Yanıtlar
Göründüm bugün 2 gün önde testim 53 çıkmıştı bugün 123 çıktı
çok ilginç demek ki ilk yapılan testte hata varmış o zaman
Muhtemelen
95b8cf51
Göründüm 2 gün önce beta verdim 53 tü bugün gittim 123 çıktı