Gebelik beta

Bebek İsteyenlerHamilelik Psikolojisi
95b8cf51 profile picture

95b8cf51 |

Ben bir hafta önce beta test verdim 1116 çıkmıştı Ama dün tekrar verdim 53 çıktı neden kanamam sa yok

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

sehersmsk1903 profile picture

Benim De Beta HCG 17838 Çıkmış Gebeyim Şu An 10 Hafta 5 Günlük 3.Gebeliğim İstemeyerek Oldu

hilalozagac profile picture

bir doktora görünsen iyi olur canım bu düşük kimyasal gebelik belirtisi ama kanama olması lazımdı ben de ilk gebeliğimde 450 çıkmıştı iki gün sonra regl kanaması gibi kanamam oldu betam 90 lara düşmüştü gebelik değilmiş yani. Mutlaka doktora git testi tekrarlarlar hiç yoktan belki hata vardır sonuçta

Yanıtlar

ncfzmtpfgv profile picture

Göründüm bugün 2 gün önde testim 53 çıkmıştı bugün 123 çıktı

hilalozagac profile picture

çok ilginç demek ki ilk yapılan testte hata varmış o zaman

ncfzmtpfgv profile picture

Muhtemelen

95b8cf51 profile picture

95b8cf51

Göründüm 2 gün önce beta verdim 53 tü bugün gittim 123 çıktı

Gebelik beta | Momy