30+4 gebeyim ve sürekli tekrarlayan Enfeksiyon ile basım dertte doktorun verdiği krem ilaç sadece bı kaç ay geçiriyor sonra tekrar başlıyor bebeğe bi sıkıntı olur mu
gebelik başından beri geçmeyen kaşıntı
GebelikRiskli Gebelik
Cevaplar
bol su içebilirsin iç çamaşırını ütü yap ve yüksek sıcaklıkta yıka dut kurusu çayı da enfeksiyon a iyi geliyor
nioli yağı kulananilirsin bir de günde bir fincan dut kurusu çayı