Gaz sorunu lütfen yardım

eaa44a8f profile picture

eaa44a8f |

Allah aşkına bı yardımcı olun kızım tam 40 gunluk oldu asırı degıstı gaz cıkardıktan sonra deli gibi aglıyor aklımı yıtırcem neredeyse

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

Merhaba, gaz damlası için sab simplex de kullanabilirsiniz. Tok karna vermeyi unutmayın. ben ilk başta devletin ödedigi damlayı kullandım işe yaramadı. o zaman tok karna verilecegini de bilmiyordum. emzirirken memeyi birakmadan emmesine dikkat edin sürekli ağzını çıkarması da gaz yapabiliyor. Probiyotik gaz için verilmiyor o sezaryen olanlara veriliyor. kimyonu baharat olarak degil de tane kimyon alıp çayını yapmanız lazım. Ayaklarına acı elma yağı sürerek masaj yapabilirsiniz. karnina da bal mumu eritip koyabilirsiniz. Birinden biri işe yarar insallah. benim bebegimde çok gazlıydı bunları deneyimleyerek öğrendim. Piyano halısı varsa ona da koyabilirsiniz bacaklarını hareket ettirir. 3. aydan sonra azalıyor. Rabbim kolaylık versin.