c773fd56 |
Bebeğime anne sütü + mama veriyorum 2 haftalık yenidoğan. 2-3 saatte bir besliyorum her öğünde kaç ml içmesi gerekiyor? Kabızlık yaşıyor çok ıkınıyor acaba miktar mı fazla geliyor nasıl bir yol izlemem gerekir?
c773fd56 |
Bebeğime anne sütü + mama veriyorum 2 haftalık yenidoğan. 2-3 saatte bir besliyorum her öğünde kaç ml içmesi gerekiyor? Kabızlık yaşıyor çok ıkınıyor acaba miktar mı fazla geliyor nasıl bir yol izlemem gerekir?
mama kutularının üzerinde kaç ml verilecegi yazıyor. bebek kabız degilde gazı oldugu için ıkınıyor olabilir. karnina masaj yapın, bacaklarina egzersiz yaptirin. gaz damlası kullaniyorsanız tok karna verin. yüz üstü koyabilirsiniz.