Gaz kabızlık

c773fd56 profile picture

c773fd56 |

Bebeğime anne sütü + mama veriyorum 2 haftalık yenidoğan. 2-3 saatte bir besliyorum her öğünde kaç ml içmesi gerekiyor? Kabızlık yaşıyor çok ıkınıyor acaba miktar mı fazla geliyor nasıl bir yol izlemem gerekir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

mama kutularının üzerinde kaç ml verilecegi yazıyor. bebek kabız degilde gazı oldugu için ıkınıyor olabilir. karnina masaj yapın, bacaklarina egzersiz yaptirin. gaz damlası kullaniyorsanız tok karna verin. yüz üstü koyabilirsiniz.