5 aylık oğlum da bırakmayı düşünüyorum ama emin değilim
Gaz damlasını ne zaman bırakmalı
Yenidoğan (0-6 Ay)Toddler (1-3 Yaş)
Cevaplar
Gazını kendi çıkartabiliyor mu, gaz kaynaklı ağlama krizi yaşanıyor mu?
Yanıtlar
Çıkarıyor . Bazen de ağlama krizi oluyor tabi ki
29a3ad61
Biz 3. Aydan bırakmıştık o dönemde bırakmasını söylemişti hocamız artık kendileri çok rahat çıkarabiliyorlar