Evolvia mama ve Kaka yaparken zorlanma

04283ebe profile picture

04283ebe |

Merhaba bebeğim 47 günlük 2135 gram doğdu şuan 3 kilo oldu kilo alımı çok yavaş ve reflüsü var o yüzden doktor Evolvia mama yazdı 1 haftadır kullanıyoruz ve kaka yaparken çok zorlanıyor ağlıyor dün birden bire ateşi 38.5 e yükseldi acile gittik ateş düşürücü şurup yazdılar sadece bu mamayı kullanıp da aynı sorunları yaşayan var mı değiştirmeli miyiz mamayı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mrv.drci.34 profile picture

O mamayı kullanmadım ama benim bebeğim de kabızlık sorun yaşadı 5 gün yapmadı doktora götürdüğüm zaman 10 güne kadar yapmaması normal diyoruz ama genelde 2 hafta müsaade tanıyoruz dedi probiyotik Damla verdi sabah onu mamasına ekledim akşamına yaptı doktorla danışarak ilerleyebilirsin

Evolvia mama ve Kaka yaparken zorlanma için cevap | Momy