Merhaba sevgili anneler, kime sorsam bilmiyorum dediği için sizlere sormak istedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Ben bugün bebeğim için ilk defa labne yaptım. Ama biraz cıvık oldu tadı da süt tadı geliyor. Acaba yapamadım mı ki. Bebeğime bu şekilde veremem galiba zararı olur mı ki. Sizler evde labne yaptıysanız yapısı tadı nasıl olmalıdır. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Ev yapımı labne
Ek GıdaGenel Sohbet
Cevaplar
Merhaba, Labneyi süzdürmüş müydünüz? yaparken koyduğunız süzme peynir miktarına göre tadı değişiyor. Ben yaptığımda hazır labnelere göre daha yumuşak daha süte benzer ama Labne kıvamındaydı
Yanıtlar
2-3 saat Süzdürdüm ama acaba az mı süzmüş oldum ki. Biraz akışkan oldu sanki. Hmm ya da süzme peynir mi az geldi ki. Acaba bebeğime versem mi ki