Ev yapımı labne

Ek GıdaGenel Sohbet
hurnetkinali profile picture

Merhaba sevgili anneler, kime sorsam bilmiyorum dediği için sizlere sormak istedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Ben bugün bebeğim için ilk defa labne yaptım. Ama biraz cıvık oldu tadı da süt tadı geliyor. Acaba yapamadım mı ki. Bebeğime bu şekilde veremem galiba zararı olur mı ki. Sizler evde labne yaptıysanız yapısı tadı nasıl olmalıdır. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dedeoglutugba profile picture

Merhaba, Labneyi süzdürmüş müydünüz? yaparken koyduğunız süzme peynir miktarına göre tadı değişiyor. Ben yaptığımda hazır labnelere göre daha yumuşak daha süte benzer ama Labne kıvamındaydı

Yanıtlar

hurnetkinali profile picture

2-3 saat Süzdürdüm ama acaba az mı süzmüş oldum ki. Biraz akışkan oldu sanki. Hmm ya da süzme peynir mi az geldi ki. Acaba bebeğime versem mi ki